گیربکس کرانویل پینیون- نود درجه K

برای خرید گیربکس کرانویل پینیون- نود درجه K با بهترین قیمت گیربکس کرانویل پینیون- نود درجه K در استان اصفهان و دریافت مشاوره تخصصی رایگان انواع الکتروموتور های صنعتی با گروه فنی مهندسی بتاگیربکس در ارتباط باشید .گروه صنعتی بتاگیربکس با تکیه بر دانش فنی و تجربه ، طبق استاندارد ها  در امر ارایه و تامین تجهیزات ، و همچنین خدمات فنی مهندسی در زمینه الکتروموتورهای صنعتی ،گیربکس و برق و اتوماسیون صنعتی  شروع بکارنموده که در نظر دارد با لطف و عنایت پروردگار و پشتکار کارشناسان خود ،رضایت و اطمینان کارشناسان در زمینه صنعت را کسب نماید

گیربکس سری K

گیربکس سری K مارک YILMAZ برای حالتی طراحی شده اند که نیاز است ورودی و خروجی بر هم عمود بوده، و بازده گیربکس و استحکام آن بالا باشد. پوسته این دسته گیربکس‌ها (معروف به موتور گیربکس نود درجه، گیربکس عمود، گیربکس کرانول پینیون) یک‌پارچه است. در این گیربکس‌ها با افزودن پوسته دوم در ورودی و افزایش مراحل کاهش تا شش مرحله (12 دنده) نسبت کاهش بالایی حاصل می‌شود. بیرینگ‌های استفاده شده همگی Taper Roller هستند.

گیربکس ‌های سری K (نود درجه) دارای مشخصات کیفی عالی سری M و سری E است. بازده بالای سری M و انتقال 90 درجه دور و گشتاور سری E سری K را مناسب کاربردهایی نظیر نوار نقاله، میکسر و … می‌کند. این گیربکس از طریق پایه، فلنج، پیچ‌های اتصال دو طرف گیربکس و یا بازوی گشتاور به ماشین مصرف کننده قابل اتصال است.

سریk – ورودی خروجی عمود برهم (Bevel Gearbox Helical)

تولید در 10 سایز متفاوت
گشتاور : از 80 تا 1500 نیوتن متر
دور خروجی : از 0.1-400rmp
خروجی Hollow،solidمخصوص Extruder و یا shrink disc بنا بر درخواست

مزیت‌های گیربکس سری K

-شفت خروجی Hollow یا Solid، شرینک دیسک، اکستررودر
-انواع اتصال بازوی گشتاور
-قابلیت نصب بک استاپ
-پوسته از جنس GG20 یا GGG40
-بازه گسترده‌ای از نسبت کاهش و گشتاور خروجی

سوالات متداول

گیربکس سری K مارک YILMAZ برای حالتی طراحی شده اند که نیاز است  ورودی و خروجی بر هم عمود بوده، و بازده گیربکس و استحکام آن بالا باشد.

بیرینگ‌های استفاده شده همگی Taper Roller هستند.

  • شفت خروجی Hollow یا Solid، شرینک دیسک، اکستررودر
  • انواع اتصال بازوی گشتاور
  • قابلیت نصب بک استاپ
  • پوسته از جنس GG20 یا GGG40
کوپل مستقیم موتور با گیربکس Helical-Bevel، خروجی Hollow، مدل (KR..00)
کوپل مستقیم موتور با گیربکس Helical-Bevel، خروجی Hollow، مدل (KR..00)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *