ای ام اف – EMF

ترمز الکتروموتور emf

محصول شرکتی واقع در ترکیه است که در سال 2006 تولید ترمز های الکترومغناطیسی و سیستم های کوپلینگ را آغاز کرد. این شرکت توانسته گواهی نامه های ایزو 9001، ایزو 4001 و CE را کسب نماید و به سطح بالایی در کیفیت خدمات و محصولات رسیده باشد .

انواع جرثقیل، کانوایرهای تحت زاویه، آسانسور ها و… نمونه هایی از دستگاه ها و صنایعی هستند که خدمات نصب ترمز روی الکتروموتور و ترمز دار کردن الکتروموتور ها برای آن ها وجود دارد. ترمز های صنعتی در سری های متفاوت با گشتاور و سایز های مختلف تولید می شوند .

انواع ترمز های EMF

1-ترمزهای EMF سری YBF2-ترمزهای EMF سری ABF و ABK
3-ترمزهای EMF سری ABG4-ترمزهای EMF سری ABT
 
ترمز مغناطیسی-گیربکس ایلماز-ترمزمغناطیسی-الکتروموتور صنعتی
ترمز مغناطیسی-گیربکس ایلماز-ترمزمغناطیسی-الکتروموتور صنعتی
موتور ویبره کمپ-گیربکس ایلماز-ترمزمغناطیسی-الکتروموتور صنعتی

ترمز مغناطیسی-گیربکس ایلماز-ترمزمغناطیسی-ای ام اف - EMF

ترمزهای EMF سری YBF:

استفاده از این سری ترمز در صنایع و فعالیت هایی که با افت فشار کنترل شده یا کنترل نشده مواجه می شوند بسیار کارآمد است. طراحی ساده و نصب راحت بر روی موتور های الکتریکی از نکات مثبت در مورد این ترمز هاست.صنایع ماشین آلات صنعتی، بسته بندی، جرثقیل، کشاورزی، آسانسور، مواد غذایی و توربین بادی صنایعی هستند که از این ترمز ها در آن ها استفاده می شود. البته این سری ترمز ها مورد استفاده برای کنترل ممان اینرسی و کنترل موقعیت محور قرار می گیرند.

ویژگی ترمزهای EMF سری YBF:

دارای قابلیت تنظیم گشتاورپیچ های عایق تمامی قطعات الکترونیکی موجود برای استفاده در انواع محیط های باز و مربوط دارای روکش می باشندمی توان بر روی انکودر ها نصب نموددارای فن برقی برای خنک سازیطراحی و تولید شده در 11 سایز مختلفدارای لنت ترمز بدون آزبستاهرم خلاص کن دستی که به سفارش بستگی دارد.

ترمزهای EMF سری ABF و ABK :این دو سری بر اساس شار مغناطیسی روی سطح دو قطب عمل می کنند و به ترتیب به ترمز های الکترومغناطیسی و کلاچ الکترومغناطیسی شناخته می شوند.

ویژگی های ترمزهای سری ABF و ABK :

طراحی شده از 7.5 تا 480 نیوتن متر در 7 اندازه گشتاوردارای کویل عایقمناسب عمل کردن در محیط های مرطوب و باز به علت تجهیز به روکش های مخصوص روی تمامی قطعاتدارای عملیات بی صدادر کمترین زمان ممکن ظرفیت سوئیچینگ بالا

ترمزهای EMF سری ABT :

پودر مغناطیسی نام این سری از کلاچ ها و ترمز های الکتروموتور است. یکی از بارز ترین ویژگی های این سری قابلیت تنظیم گشتاور است. اصطکاک مکانیکی کم باعث شده تا این سری طول عمر ترمز بیشتری داشته باشد.

ترمز مغناطیسی-گیربکس ایلماز-ترمزمغناطیسی-الکتروموتور صنعتی

ویژگی ترمز سری ABT :

تولید و طراحی شده در 6 سایز متفاوت با گشتاور 35 تا 1000 نیوتن متردارای سیم پیچ عایقکمترین صدا در هنگام انجام فعالیتراحتی و سهولت نصبدر محیط های مرطوب و فضاهای باز قابل کار است

ترمزهای EMF سری ABG :ترکیبی از ترمز های سری  ABF و ABK  باعث به وجود آمدن سری ABG شده است. در واقع اگر بخواهیم بیشتر در مورد این موضوع توضیح دهیم میتوان به این بحث اشاره کرد که ترمز و کلاچ در محفظه از هم جدا شده اند.

ویژگی ترمز سری ABG :به علت ترکیب این سری از سری های ABF  و ABK  ویژگی های نسبتا مشابهی دارند.قابلیت تعویض سریع

دارای انجام عملیات به صورت بی صدا
نصب سریع و آسان
کلیه قطعات دارای عایق هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *