الکتروموتور گاماک (GAMAK)

از الکتروموتور گاماک (GAMAK) چه میدانید ؟

در سال 1961 میلادی شرکت گاماک با هدف تولید داخلی الکتروموتور و برطرف کردن بخشی از نیازهای صنعتی کشور ترکیه تاسیس شد. از آنجایی که خراب شدن این الکتروموتورها موجب توقف خط تولید و ضرر مالی به کارخانه می‌شد، تاسیس این شرکت سبب شد تا کشور ترکیه در این زمینه به خودکفایی برسد و جلوی هزینه‌های جانبی و مشکلات ناشی از واردات الکتروموتور خارجی را بگیرد.

تاریخچه الکتروموتور گاماک (GAMAK)

انواع الکتروموتور گاماک (GAMAK)

الکتروموتور سه فازالکتروموتور تک فاز TEFCالکتروموتور ولتاژ بالاالکتروموتور دریایی
الکتروموتور اسلیپ رینگالکتروموتور ترمزدارالکتروموتور تخلیه دودالکتروموتور دالاندر
 

نمایندگی رسمی فروش الکتروموتور گاماک (GAMAK)

شرکت بتاگیربکس نمایندگی رسمی فروش الکتروموتور گاماک GAMAK بوده و همچنین در زمینه فروش گیربکس ایلماز، زیمنس، ای‌ال‌کا، کمپ، ویبراتور، ای‌ام‌اف، ترمز و… فعالیت دارد. این الکتروموتورها، به دلیل تنوع بالا در طراحی، پاسخگوی نیاز بسیاری از صنایع هستند. اطلاعات کامل این محصولات در کاتالوگ قابل مشاهده است. جهت مشاوره فنی و استعلام قیمت گیربکس می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

الکتروموتور گاماک (GAMAK) در چه صنایعی کاربرد دارد ؟

صنایع فولادصنایع سیمانصنایع کاشی و سرامیک
صنایع خودروییصنایع دستگاه‌سازیمعادن و حفاری -فن و تهویه

محصولات الکتروموتور گاماک (GAMAK)

ویژگی‌ محصولات شرکت گاماک ترکیه طبق استاندارد  IE2، کلاس حرارتی  IP55 و F  با راندمان بالا، تنوع محصول در دسته الکتروموتورهای با کیفیت ساخت بالا قابل رقابت با برندهای معتبر اروپایی مانند الکتروموتور زیمنس آلمان ، الکتروموتورVEM و الکتروموتور ABB می باشد.این الکتروموتورها در دوجنس  چینی و آلومینیومی، شامل محدوده الکتروموتورهای تک فاز و سه فاز با توان 0.18-710 کیلووات و محدوده سرعت الکتروموتور گاماک 750,1000,1500,3000 در دو حالت پایه‌دار و الکتروموتور فلنج‌دار قابل نصب است.  این الکتروموتورها دارای آخرین استاندارد جهانی IEC می باشد.
 

پوسته الکتروموتور چدنی

3 5
پوسته الکتروموتور گاماک در دو نوع چدنی و آلومینیومی وجود دارد. بدنه الکتروموتور نوع چدنی از طریق ریخته‌گری و در نوع پوسته آلومینیومی با تزریق آلومینیوم با فشار نسبتا کم به موتور گاماک پوسته چدنی ساخته می‌شود.موتور گاماک پوسته چدنی وزن و مقاومت بدنه بالاتری نسبت به پوسته آلومینیومی دارد و قیمت آن با توان و دور خروجی یکسان نسبت به پوسته آلومینیومی بالاتر است.

اجزاء الکتروموتور گاماک (GAMAK)

روتورسیم پیچبلبرینگ
پروانههوزینگقاب

سری جدید الکتروموتورهای گاماک

سری جدید الکتروموتور گاماک دارای انعطاف پذیری و بازدهی بالا نسبت به سری های استاندارد قبلی می‌باشد. پایه سری جدید الکتروموتور گاماک قابلیت بازشدن در فریم با سایزهای 132 تا 200 دارد و بدون نیاز به انجام ماشینکاری اجازه تغییر موقعیت نصب را به کاربر می دهد.اخیرا شرکت گاماک مشغول تولید الکتروموتور راندمان بالا IE2,IE3,IE4 می باشد.

الکتروموتور سه‌فاز گاماک

الکتروموتور گاماک سه فاز 1000 دور، 75 کیلووات، دستگاهی الکتریکی است که امروزه در محیط‌ های مسکونی و صنعتی استفاده می شود و انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند. در این الکتروموتور یک رسانای جریان الکتریسیته در یک میدان مغناطیسی قرار دارد و از سمت میدان مغناطیسی نیرو را به حامل جریان الکتریکی وارد می‌کند.

قطعات یدکی الکتروموتور سه‌فاز گاماک

72220 BigPic 1
از آنجایی که در اکثر مواقع الکتروموتورهای سه فاز در کارخانجات مورد استفاده قرار می‌گیرند و اگر در صورت خرابی و توقف، این قطعات یدکی در بازار نباشد و یا با تاخیر زیاد به دست کارخانه‌دار برسد، ضرر مالی زیادی به کارخانه‌دار وارد می‌شود. پس نیاز به قطعات یدکی الکتروموتور سه فاز در صنعت بسیار مهم است. شرکت بتاگیربکس ارائه کننده قطعات یدکی الکتروموتور سه فاز گاماک به مشتریان است.

الکتروموتور ترمزدار گاماک

در این الکتروموتور، ترمز به طور جداگانه بر روی آن نصب می‌شود و قابلیت تنظیم زمان روشن و خاموش شدن را به کاربر می‌دهد. ترمز مغناطیسی در الکتروموتور ترمزدار گاماک دارای تنوع بالایی است و ترمز الکترومغناطیسی، ترمز جریان الکتریکی و… را شامل می‌شود. البته ترمز الکترومغناطیسی و ترمز جریان الکتریکی ازنیروی مغناطیسی استفاده می‌کنند اما در نهایت ترمزهای الکترومغناطیسی به اصطکاک بستگی دارند.

کاربرد الکتروموتور ترمزدار گاماک

به دلیل نیروی اینرسی حاصل شده از وزن چرخش روتور، باید در بعضی مواقع هنگام کارکردن با الکتروموتور، بعد از خاموش شدن موتور محور را متوقف کرد. مثلا وقتی کابین آسانسور به طبقه مورد نظر می‌رسد باید بلافاصله متوقف شود. این الکتروموتور در صنایع غذایی، توربین بادی، بالابر ساختمانی، تجهیزات ماشین ابزار، صنایع نساجی و سرامیک و… کاربرد دارد.

قیمت و خرید الکتروموتور گاماک (GAMAK)

عوامل مختلفی مانند کاربرد محصول، توان موتور، کیفیت ساخت بر قیمت الکتروموتور سه فاز که در صنعت تحت عنوان دینام القایی نیز شناخته می‌شود تاثیر می‌گذارد. با افزایش توان الکتروموتور قیمت آن هم بیشتر می‌شود.به دلیل همسایگی این شرکت با ایران و کاهش هزینه‌های حمل و نقل و بالابودن کیفیت نسبت به الکتروموتورهای چینی قیمت قابل قبولی دارند.شرکت بتاگیربکس نماینده فروش شرکت الکتروموتور گاماک می‌باشد که تمام محصولات این شرکت را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌کند.

 از آنجایی که وجود شرکت الکتروموتور گاماک (GAMAK) در کشور ترکیه هزینه‌های واردات الکتروموتور در کشور ما را به حداقل رسانده، صنعتگران ایرانی می‌توانند با کمترین هزینه باربری الکتروموتورهای شرکت گاماک را خریداری کنند و دیگر با مشکلاتی مانند کیفیت پایین الکتروموتورهای وارداتی خارجی مانند الکتروموتورهای چینی مواجه نشوند.از دیگر محصولات صنعتی با کیفیت ساخت ترکیه می‌توان به گیربکس ایلماز اشاره کرد که برای موتور گیربکس های خود از الکتروموتورهای گاماک نیز استفاده می‌نماید.

جهت مشاوره فنی و استعلام قیمت هر یک از محصولات الکتروموتور گاماک GAMAK با کارشناسان بتاگیربکس تماس حاصل فرمایید.

  ♣ شماره‌های تماس: 09127694828-09134107231  ♣ تماس بگیرید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *