الکتروموتور زیمنس (SIEMENS)

انواع الکتروموتور زیمنس (Siemens)

شرکت بتاگیربکس نمایندگی رسمی فروش الکتروموتور زیمنس (آلمان و چک) بوده و همچنین در زمینه فروش گیربکس ایلماز، زیمنس، ای‌ال‌کا، کمپ، ویبراتور، ای‌ام‌اف، ترمز و… فعالیت دارد. گروه فنی مهندسی بتاگیربکس جز سه شرکت برتر (فمکو – کالای صنعتی -بتاگیربکس ) فروش انواع الکتروموتور و گیربکس های صنعتی در کشور است .

تاریخچه الکتروموتور زیمنس (Siemens)

در سال 1847 میلادی ورنر فون زیمنس به همراه همکارش جورج هالسکه با هدف اختراع تلگراف الکترونیکی یک پوینتر تلگراف تولید کرد. آن‌ها در 12 اکتبر سال 1847 با 10 نفر نیرو و با همکاری هم شرکت تولید تلگراف Telegraphen-Bauanstalt von Siemens & Halsk را تولید کردند.

انواع الکتروموتور زیمنس (Siemens)

الکتروموتور اسلیپ رینگ زیمنسالکتروموتور دریایی زیمنسالکتروموتور دالاندر زیمنس
الکتروموتور ضد انفجار زیمنسموتور زیمنس DCموتور زیمنس ولتاژ بالا
موتور زیمنس ولتاژ پایینالکتروموتور تک فاز TEFC زیمنسموتور گیربکس زیمنس
الکتروموتور سه فاز TEFC زیمنسالکتروموتور ترمزدار زیمنس

نمایندگی رسمی فروش الکتروموتور زیمنس (Siemens)

این الکتروموتورها، به دلیل تنوع بالا در طراحی، پاسخگوی نیاز بسیاری از صنایع هستند. اطلاعات کامل این محصولات در کاتالوگ قابل مشاهده است. جهت مشاوره فنی و استعلام قیمت گیربکس می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

امروزه زیمنس به برترین برند صنعت آلمان با 170 سال سابقه تبدیل شده است. این شرکت آلمانی یک تحول جهانی در صنعت ایجاد کرده است. امروزه شرکت زیمنس در زمینه تولید لوازم خانگی، انواع قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم‌های خودروسازی و… فعالیت می‌کند.

زیمنس آلمان تحول جهانی را در صنایع مهندسی شکوفا کرده است. زیمنس علاوه بر صنعت در حوزه صنایع شهری، سلامت و … فعالیت می کند. این شرکت با تولید الکتروموتورهای زیمنس بر روی موارد زیادی تاثیر میگذارد .مانند مصارف مختلف صنعتی، خانگی و عمومی تاثیر گذاشته و با به حداکثر کردن بهینه‌سازی مصرف انژری رضایت همه را جلب کرده است.این الکتروموتور که یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین الکتروموتورها در بازارهای جهانی و همچنین ایران است. آلیاژ به کار رفته در ساخت این الکتروموتور طول عمر دستگاه را بسیار بالا برده است.

ویژگی الکتروموتور زیمنس

الکتروموتور زیمنس با توان 0.09 تا 4000 کیلووات و با 4 دور (750، 1000، 1500، 3000) تولید می‌شود. جنس بدنه‌ی این الکتروموتور از چدن یا آلومینیوم است ولی در سایزهای بزرگ از جنس چدن ساخته می‌شود. این الکتروموتور تا توان 200 کیلووات در کشور جمهوری چک تولید می‌شود.این شرکت با رعایت پارامترهای مربوط به استانداردهای اروپایی (EU) توانسته است کیفیت بسیار خوبی را ارائه دهد.الکتروموتور زیمنس راندمان بالایی دارد و طبق استاندارد NEMA یا IEC تولید می‌شود.

مزیت الکتروموتور زیمنس

طراحی با کمترین اشغال فضامصرف کم انرژیکیفیت ساخت فوق‌العاده
قابلیت اطمینان در شرایط سنگین‌کاریعمربالاراندمان بالاIE1, IE2,IE3,IE4

اجزای تشکیل‌دهنده الکتروموتور زیمنس معمولی AC

  1. استاتور:ورقه‌های نازک با ضخامت حدود نیم میلی‌متر از جنس فولاد سیلیس بر روی هم قرار می‌‌گیرند و یک استوانه توخالی به نام استاتور که قسمت ثابت موتور بوده است را تشکیل می‌ دهد. سیم پیچ در شیارهای این استوانه توخالی قرار می گیرد و با القای الکتریکی و تشکیل میدان مغناطیسی روتور را به حرکت در می آورد.
  2. روتور: گردنده موتور است و از ورقه‌ های فولادی عایق تشکیل می شود.
 
 

کاربرد الکتروموتور زیمنس (Siemens)

تابلوهای گردانجرثقیل‌هارولینگسیستم‌های خودکارسازی
لوازم خانگینوار نقالههمزنسامانه‌های اعلام حریق
تجهیزات پزشکیکاشی و سرامیکانواع قطارتولید تجهیزات مخابراتی
خودروسازیذوب فلزاتپتروشیمیتجهیزات تولید برق
زیمنس

اطلاعات روی الکتروموتور

11431820200730 www.kalasanati.com plak motor seimens
A: حداکثر جریان مصرفی مجاز الکتروموتورV: ولتاژ کاریRPM: دور خروجی الکتروموتور بر حسب دور بر دقیقه
KW: توان الکتروموتور برحسب کیلوواتHZ: فرکانس کاری الکتروموتورIP: میزان حفاظت الکتروموتور در مقابل گرد و غبار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *