گیربکس شفت موازی با ورودی شفت

برای خرید گیربکس شفت موازی باورودی شفت  با بهترین قیمت گیربکس شفت موازی با ورودی شفت در استان اصفهان و دریافت مشاوره تخصصی رایگان انواع الکتروموتور های صنعتی با گروه فنی مهندسی بتاگیربکس در ارتباط باشید .گروه صنعتی بتاگیربکس با تکیه بر دانش فنی و تجربه ، طبق استاندارد ها  در امر ارایه و تامین تجهیزات ، و همچنین خدمات فنی مهندسی در زمینه الکتروموتورهای صنعتی ،گیربکس و برق و اتوماسیون صنعتی  شروع بکارنموده که در نظر دارد با لطف و عنایت پروردگار و پشتکار کارشناسان خود ،رضایت و اطمینان کارشناسان در زمینه صنعت را کسب نماید

گیربکس شفت موازی با ورودی شفت

گیربکس سریT – ورودی شافت مخصوص نوار نقاله

تولید در 10 سایز متفاوت
گشتاور : از 200 تا 18000 نیوتن متر
دور خروجی : از 46 -280rmp
خروجی Hollow -shrink disc

در مدل گیربکس شفت موازی ایلماز YILMAZ خروجی‌های متنوعی شامل خروجی هالو استاندار و یا خروجی هالو-شرینک (Shrink disc) قابل استفاده است. از این مدل گیربکس‌ ایلماز YILMAZ بیشتر در کانوایرها استفاده می‌شود. قابلیت نصب بک استاپ داخل گیربکس ایلماز از بازگشت بار جلوگیری می‌کند. گیربکس ایلماز سری T در 10 سایز تولید می‍شود. قابلیت کوپل موتور و گیربکس ایلماز به کمک تسمه-پولی علاوه بر کاهش فضای نصب اشغال شده، دور خروجی متنوعی را ایجاد می کند.

سوالات متداول

در مدل گیربکس شفت موازی ایلماز YILMAZ خروجی‌های متنوعی شامل خروجی هالو استاندار و یا خروجی هالو-شرینک (Shrink disc) قابل استفاده است.

از این مدل گیربکس‌ ایلماز YILMAZ بیشتر در کانوایرها استفاده می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط:

فروش گیربکس‌ خورشیدی ایلماز
الکتروموتور صنعتی
ترمز مغناطیسی

گیرکس ایلماز دنده هلیکال با ورودی شفت سری T

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *